ВИКЛАДАЦЬКИЙ СКЛАД ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ

Сфера наукових інтересів управління, фінансовий менеджмент і співпраця у слабоорганізованих системах. Має більше 70 науково-методичних публікацій.





У 1993 році захистив кандидатську дисертацію на тему «Моделювання алгоритмів управління рухом автономного мобільного робота у невідомому динамічному оточенні» за спеціальностями:
- застосування обчислювальної техніки, математичного моделювання та математичних методах у наукових дослідженнях;
- управління в технічних системах.
Автор понад 20 наукових праць та 10 авторських свідоцтв з проблем управління та оптимізації процесів в складних системах.

Викладає дисципліни:
інформаційні системи і технології в управлінні (практичні заняття).
ВЦК «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» має такі спеціальності як:
Інформаційна діяльність підприємства;
Економіка туризму та готельно – ресторанного бізнесу;
Молодший спеціаліст з інформаційних технологій готується до роботи на підприємствах, установах та організаціях в галузі інформатизації та моделювання економічних систем і може займати посади:
–техніка з планування;
–техніка – програміста;
–фахівця з корпоративного управління;
–фахівця з інформаційних технологій
–помічника керівника;
Молодший спеціаліст у сфері інформаційної діяльності підприємства повинен знати:
Фактори впливу зовнішнього середовища на економічний стан підприємства;
Основи стратегічного і оперативного планування;
Основі показники фінансово-господарської діяльності підприємства, порядок їх аналізу і прогнозування;
Порядок складання виробничої програми підприємства та бізнес-плану;
Напрямки підвищення економічної ефективності виробництва;
Сучасні методи збору інформації та формування баз даних;
Методику аналізу і прогнозування економічних ситуацій з використанням сучасних математичних моделей та новітніх інформаційних технологій;
Способи налагодження комунікаційних мереж;
Засоби захисту інформації на підприємстві;
Основи алгоритмізації та програмування;
Особливості програмного супроводу інформаційної діяльності підприємства.
Молодший спеціаліст у сфері інформаційної діяльності підприємства повинен вміти:
Досліджувати зовнішнє середовище підприємства;·
Планувати виробничу програму діяльності підприємства на поточний рі;
Розробляти оперативні плани для виробничих підрозділів;
Складати бізнес-плани підприємницької діяльності;
Формувати мережу електронних магазинів;
Складати асортиментний перелік для організації та функціонування інтернет-аукціонів;
Використовувати інтернет – технології в інформаційній діяльності підприємства;
Проводити аналіз та управління різними секторами економіки: виробництво, фінанси, банки, державне управління;
Впроваджувати новітні технічні засоби, інформаційні системи і комп’ютерні технології в систему управління економічними системами та процесами.
Дисципліни фахові, які викладаються студентам:
Інформаційна діяльність підприємства;
Планування та організація виробничої діяльності підприємства;
Інформаційні системи і технології на підприємстві;
Нормативна база інформаційної діяльності підприємства;
Захист інформації на підприємстві;
Офісні системи і електронний документообіг;
Інтернет-технології в інформаційній діяльності;
Основи алгоритмізації та програмування;
Електронна комерція
Економіка туризму та готельно – ресторанного бізнесу
Предметом вивчення є процес економіки та управління підприємствами сфери обслуговування, а саме туристичних агенцій та компаній-туроператорів, готельних і ресторанних комплексів, транспортних організацій та зв’язку, підприємств розваг та відпочинку, підприємств лікувально-оздоровчого напряму та ін.
Випускники з даної спеціальності можуть працювати у сфері внутрішнього і міжнародного туризму та готельно-ресторанного бізнесу:
- директорами;
- управляючими топ-менеджерами;
- менеджерами, економістами, бухгалтерами та юристами у сфері туризму
- адміністраторами, системними адміністраторами;
- організаторами туризму з напрямів пізнавального, лікувального, спортивного (кінного, пішохідного, водного, велосипедного), екологічного і зеленого туризму,
- аніматорами;
- гідами-екскурсоводами;
- працівниками рецепшн та гест-рілейшн;
- трансферменами;
- спеціалістами з екстремального, гірськолижного та інших видів туризму;
- маркетологами та керівниками маркетингових відділів туристичних фірм (туроператорів та турагенцій);
- керівниками рекламних служб і відділів в рамках туристичних фірм,
- керівниками різноманітних відділів туристичного комплексу: готельне господарство, ресторанна справа, транспортне обслуговування туристів (авіаційні, залізничні та інші транспортні компанії) тощо.
- технологами в ресторанному господарстві.
Основою засвоєння знань є стажування за кордоном, яке студенти цієї спеціальності проходять в готелях Європи (Німеччини, Чехії, Болгарії, Польщі, Франції, Швейцарії), Єгипту та Туреччини, Сполучених Штатів Америки, а також на туристичних підприємствах ВФЕУ (туристичні бази, міні-готелі та туристичній агенції, готельно – ресторанні комплекси).
Термін навчання: 2 роки на основі повної загальної середньої освіти та 3 роки на основі базової загальної середньої освіти
кваліфікація «фахівець з економіки туризму та готельно – ресторанного бізнесу»
ОСВІТНЯ ПРОГРАМА за спеціальністю 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"
Освітня програма - pidpryemnictvo (116.87 Kb)