Циклова комісія забезпечує викладання дисциплін з циклу природничо-математичної підготовки для усіх спеціальностей коледжу. Успіх опанування студентами будь-яких предметів, в тому числі предметів природничо-математичного циклу, в значній мірі залежить від того, в якій формі проводиться вивчення, які методи при цьому використовуються. Тому викладачі циклової комісії постійно працюють над своїм самовдосконаленням і над проблемою використання та впровадження нових найсучасніших форм та методів організації навчального процесу.
Завдання та функції циклової комісії з природничо-математичних дисциплін
Метою діяльності викладачів циклової комісії є розвинути творчу особистість, виявити і розкрити індивідуальні здібності і потенціал майбутнього кваліфікованого спеціаліста, сформувати емпатію, виховати людяність, терпимість, любов до людей, громадянську зрілість і соціальну активність.
В сучасних умовах розвитку продуктивних сил та суспільного прогресу основним завданням циклової комісії є: забезпечення не тільки високої теоретичної підготовки й практичних умінь та навичок, а також виховання високоморальної, всебічно розвинутої особистості; накопичення нововведень, які з'являються на ринку освітніх послуг, вивчення їх, порівняння і пропагування студентам, педагогам найбільш актуальних та прогресивних. Тому викладачі циклової комісії постійно працюють над розвитком професійної компетентності, впровадженням нових сучасних форм і методів навчання.
На сьогоднішній день циклова комісія розробляє і впроваджує нові особистісно-орієнтовані методи підготовки фахівців.
,
Основні напрями роботи циклової комісії з природничо-математичних дисциплін
- особистісно-орієнтований підхід у вихованні та навчанні;
- впровадження у навчальний процес модульно-рейтингової та кредитно-модульної системи навчання спеціалістів;
- впровадження у навчальний процес комп`ютерних технологій;
- вдосконалення методики самостійної роботи студентів як фактора, що забезпечує високий рівень підготовленості майбутніх фахівців;
- вдосконалення методики різноманітних форм контролю знань і вмінь як одного з найважливіших елементів навчального процесу;
- вдосконалення комплексного методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
- вдосконалення методики проведення позакласних заходів як фактора, що забезпечує високий рівень мислення.
Викладачі циклової комісії з природничо-математичних дисциплін працюють над методичною проблемою «Розвиток творчих здібностей та пізнавальних інтересів студентів на принципах гуманізації та індивідуалізації» та науковою темою «Концептуальні основи створення оптимальних психолого-педагогічних умов для особистісно-орієнтованого навчання в економіко-правовому коледжі» провадять активну навчальну та виховну роботу.
Викладацький склад циклової комісії з природничо-математичних дисциплін
Поліпшенню навчання та успішності студентів сприяє творче застосування методів і прийомів роботи зі студентами, які плідно та вміло впроваджують в навчально-виховний процес коледжу висококваліфіковані викладачі циклової комісії з природничо-математичних дисциплін.
Діяльність викладачів циклової комісії спрямована на підвищення власного науково-теоретичного рівня, на вивчення і впровадження в практику роботи сучасних інноваційних технологій навчання, на здійснення компетентного підходу до підготовки висококваліфікованих фахівців, професіоналів своєї справи, особистостей, що прагнуть самовдосконалення, здатних відповідати сучасним запитам ринку праці.
ЛІТИНСЬКА АЛЬОНА МИКОЛАЇВНА - голова циклової комісії з природничо-математичних дисциплін, спеціаліст І категорії. Закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського у 2004 році за спеціальністю “Педагогіка та методика середньої освіти. Географія і біологія”. У 2009 році закінчила факультет перепідготовки кадрів Вінницького фінансово-економічного університету за спеціальністю “Менеджмент організацій”.
Аспірант Київського національного університету імені Тараса Шевченка, географічного факультету, спеціальність 11.00.02 – економічна і соціальна географія. Має 32 публікації, з них 6 навчально-методичного характеру. Працює в університеті з 2006 року, на посаді заступника директора коледжу з навчально-виховної роботи з 2009 року.
Викладає наступні навчальні дисципліни:
- Трансформаційна економіка і економічна політика держави;
- Екологічний менеджмент;
- Регіональна економіка;
- Розміщення продуктивних сил та інфраструктура ринку;
- Економічна теорія;
- Екологія;
- Безпека життєдіяльності;
- Економічна і соціальна географія світу.
Тема самоосвіти:
Застосування технології формування та розвитку творчої особистості студента.
МАЛКОВА НАДІЯ ОЛЕКСІЇВНА - спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист. Закінчила Курганський державний педагогічний інститут у 1979р. за спеціальністю «Вчитель хімії та біології».
У 1991 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського за спеціальністю «Соціальна психологія».
Має більше десяти науково-методичних публікацій. Серед них: «Тематичне оцінювання у 10 класі», «Позакласна робота з хімії».
Викладає навчальну дисципліну: "Хімія".
Тема самоосвіти:
Активізація пізнавальної діяльності на заняттях з хімії.
КОЛОМІЄЦЬ ІРИНА ІВАНІВНА - спеціаліст. Закінчила у 1999 році Вінницький медичний коледж імені Заболотного за спеціальністю «Медсестра-бакалавр». У 2004 році закінчила Вінницький державний педагогічний інститут імені Михайла Коцюбинського у 1999 році за спеціальністю «Викладач біології». З 2008р. працює у Вінницькому фінансово-економічному університеті завідувачем медичного кабінету, з 2009р. – в Економіко-правовому коледжі Вінницького фінансово-економічного університету.
Викладає курс «Захист Вітчизни» для дівчат.
Тема самоосвіти:
Формування культури здорового способу життя серед студентської молоді.
КОВАЛЬЧУК ОЛЬГА АНТОЛІЇВНА – спеціаліст. В 2007 р. закінчила Вінницький національний технічний університет за спеціальністю «Менеджмент організацій» і здобула кваліфікацію магістра менеджменту з корпоративного управління. З 2007 р. по 2010 р. навчалася в аспірантурі ВНТУ за спеціальністю 08.00.11 – математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці. У 2012 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата наук на тему “Математичне моделювання управління мотиваційним процесом персоналу”. Є автором понад 10 наукових публікацій.
Основні напрямки наукових досліджень: економіко-математичне моделювання, мотивація праці та навчання.
ЗАВОДОВСЬКА ЛІЛІЯ АНАТОЛІЇВНА - спеціаліст. У 2008 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського і отримала кваліфікацію "Вчитель математики і фізики". На даний час є аспіранткою Житомирського державного технологічного університету і працює над кандидатською дисертацією на тему "Обліково-аналітичне забезпечення операцій з банківськими продуктами в умовах інноваційної екоміки". Стаж педагогічної роботи більше 5 років. Має близько 10 наукових праць та методичних рекомендацій.
Тема самоосвіти: Застосування математичних методів до розв’язання економічних задач.
Викладає навчльну дисципліну: Фізика.
МУСІЄНКО ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА – спеціаліст. У 2000р. закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М.Коцюбинського за спеціальністю "Математика та інформатика". У 2009р. здобула другу вищу освіту в Інституті післядипломної освіти Вінницького державного аграрного університету за спеціальністю “Менеджмент підприємств та організацій”, спеціалізація “Правове забезпечення”, кваліфікація - менеджер- економіст.
Стаж педагогічної роботи – 10 років.